نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

eek ، تقریباً سال 2018 است

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ق.ظ


Patter یک سال شلوغ داشته است ، همانطور که چند آمار اساسی نشان می دهد. Patter در ژوئیه 2011 آغاز شد. این خواننده عزیز ، 705 مین پست است. Patter برای بیشتر سال 2017 دو پست در هفته منتشر کرده است که چند مورد بیشتر در طول مدرسه تابستانی تیت و یک مورد دیگر نیز در طول این استراحت فوق العاده فصلی وجود دارد. از آنجا که هر پست تقریباً هزار کلمه است و بیشتر پست ها را می نویسم ، می گویم که در شش سال و 700 حدود 700000 کلمه است. بیش از یک کتاب در سال در پست های وبلاگ.

محبوب ترین پست من در مورد اهداف و اهداف است . مطلبی که بیشترین بازدید را در یک روز به دست آورد این بود که امسال چطور یک کنکور پایان نامه را می خواند و پس از آن از بررسی ادبیات لیست لباس های شسته شده خودداری می کند . سایر پستهای معروف شامل منابع چند ساله هستند و نوشتن مقدمه مقاله ژورنالی . از آنجا که هدف پاتتر آشکار کردن برخی از قوانین پیمانکار و پنهان نوشتن آکادمیک است ، این آمار "تقویت مثبت" است.

اما تا کنون بیشترین پاداش بازخورد از آن ایمیل های غیر منتظره ، برخوردها در کنفرانس ها و نسخه هایی از مقدمه های پایان نامه حاصل می شود ، جایی که من با افرادی که برخی از آنچه را که برای شما مفید خوانده اند یافته ام ، ملاقات می کنم. با تشکر از شما برای به ارمغان آوردن آمار وردپرس بی جان.

Patter در واقع کار واقعی من نیست. آخر هفته کار خوبی است. در طول هفته ، من به طور متوسط ​​استاد ارشد شغلی شما (و افراد مسن) هستم که تحقیق ، تدریس و انتشار می کنم. سال 2017 برای انتشارات من بلکه برای چند نفر دیگر سال پرشکوهی بوده است. من دو پیشنهاد کتاب را برای یک سری کتاب که با هم ویرایش کرده ام ، به همراه یک زوج دیگر در راه ، سفارش داده ام و پیشنهاد یک سری کتاب جدید را با هم ویرایش کرده ام. (امیدوارم به زودی هلن بشنویم.)

97811382025809781138893559
978113891400141m4vh1opl-_sy346_
اما این همه در گذشته است. در حالی که این پست را ویرایش می کنم  ، من در حال نوشتن و برنامه ریزی پست های وبلاگ برای سال 2018 هستم ، یک کتاب ویرایش شده دیگر در مطبوعات است و دو مورد دیگر در حال آماده سازی هستند. کتاب تک نویسنده بعدی نیمه نوشتار است ، اما متأسفانه دوباره شروع مهلت آن سال نمی شود. امسال باید متنی متشکل از هم نوشته شود و هم نویسندگان من و من در حال حاضر تاریخ را در دفتر خاطرات خود بنویسم. بله عاشق کسانی که نوشتن عقب نشینی می کنند. این دو پیشنهاد تحقیق نیمه نوشتار باید به زودی نسبتاً نهایی شوند. تعداد بیشتری از پزشکان نیز در حال پیشرفت هستند که آینده زنده بودن وی در این مرحله و سه مقاله دیگر در مراحل مختلف آماده سازی وجود دارد. همه خوب

روز دیگر با شخصی گفتم که زندگی دانشگاهی (شاغل دائم) با کنترل ترافیک هوایی کمی شبیه است. همیشه شخصی یا چیزی در حال سوار شدن است ، چیزهای زیادی برای ادامه کار ، انتشارات مختلف و افرادی که وارد زمین می شوند. (زمزمه ها: من واقعاً می توانستم بازنشسته شوم ، اما هنوز تفریح ​​بسیار بیشتری وجود دارد.)

اما در یادداشت شخصی ، سال 2017 سالی بود که یکی از سگهای محبوب من درگذشت و یک نوه جدید وارد شد. سگ قدیمی باقی مانده ، ناپدید شده است ، حضور کمرنگ در خانه ما ، و ممکن است پایان سال 2018 را نبیند. با این وجود نوه بزرگ مضراب است ، در حال راه رفتن و به دلخواه من خیلی دور است. بنابراین ، در حالی که به نظر می رسد سال 2018 به طور معمول شلوغ باشد ، من می خواهم آن تعطیلات را بگذرانم ، من معمولاً هرگز در خانواده با استرالیا بیشتر وقت نمی گذارم و می گذرانم. این ممکن است سالی باشد که پاتر هفته ای یک بار به یک پست می رود ، چیزی که من مدتی در مورد آن فکر می کردم ، اما کاملاً نمی تواند انجام دهد.

در ضمن ، در حالی که من نسبت به فرکانس وبلاگ و محتوای آن ابراز تاسف می کنم ، از خواندن پیشنهادات خواهم خواست. و من بهترین آرزوها را برای نویسندگی و تحقیق خود در سال آینده آرزو می کنم. باشد که 2018 ما یکی از آنها برای نوشتن با شور و نشاط علمی ، کلام و سبک باشد. لذت و بهره وری ، در اینجا ما آمده ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۹
دانلود مقالات علمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی