نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

Unpaywall
Unpaywall  وب سایتی است که توسط Impactstory ساخته شده است ، غیرانتفاعی که در جهت بازتر و قابل استفاده مجدد علم به صورت آنلاین است. آنها توسط کمکهای مالی بنیاد ملی علوم و بنیاد آلفرد پی اسلان حمایت می شوند. آنچه آنها انجام می دهند این است که تمام مقالاتی را که می توانند از همه مخازن با دسترسی آزاد در اینترنت جمع آوری کنند. اینها مقالاتی هستند که بصورت رایگان توسط نویسندگان یا ناشران ارائه شده است ، بنابراین Unpaywall کاملاً قانونی است. آنها می گویند حدود 50 تا 85 درصد کل مقالات علمی موجود در بایگانی خود را دارند. با Chrome یا Firefox کار می کند.

 

باز کردن دسترسی به دکمه باز کردن دسترسی به دکمه  چیزی بسیار شبیه به Unpaywall، با برخی از تفاوت های عمده است. آنها هزاران مخزن عمومی را جستجو می کنند و اگر مقاله در هیچ یک از آنها وجود نداشته باشد ، آنها درخواستی را به نویسنده ارسال می کنند تا این مقاله را در دسترس عموم قرار دهد. هرچه افراد بیشتر سعی در یافتن مقاله از طریق آنها داشته باشند ، درخواست های نویسنده بیشتر می شود. می توانید مقالات / مقالات را مستقیماً از صفحه آنها جستجو کنید یا پسوند مرورگر آنها را دانلود کنید.

 

کتابخانه Genesis
کتابخانه Genesis یک بانک اطلاعاتی با بیش از 2 میلیون (بله ، میلیون) مقاله ، مقاله ، مجلات کامل و کتابهای غیر داستانی است. آنها همچنین در بسیاری از زبان های غیر انگلیسی کمیک ، کتاب داستانی و کتاب دارند.

 

بایگانی Citationsy Archives
Citationsy Archives به شما امکان می دهد مقاله ها و مقالات ژورنالی را جستجو کنید ، آنها را دانلود کنید و البته آنها را در پروژه های Citationsy خود ذکر کنید.
پس از وارد کردن یک پرس و جو ، از طریق تمام مقالات منتشر شده در جهان جستجو می کند و مسابقات را به شما نشان می دهد. سپس می توانید برای دیدن جزئیات بیشتر روی نتیجه کلیک کنید و بلافاصله از آنجا استناد کنید.
همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند که کاغذ را از طریق چندین سرویس دسترسی کامل و کاملاً قانونی از طریق زوج دانلود کنید.

اینجا ثبت نام کنید

 

Sci-Hub (پیوند به روز شده اوت 2019)
سرانجام ، Sci Hub وجود دارد . Science-Hub با روشی کاملاً متفاوت نسبت به دو گروه دیگر کار می کند: محققان ، دانشجویان و سایر دانشگاهیان ورود نهادی خود را به Schi-Hub اهدا می کنند ، و هنگامی که شما به جستجوی مقاله می پردازید ، آن را از طریق آن حساب دانلود می کنید. پس از دانلود مقالات ، نسخه ای از آن را در سرورهای خود ذخیره می کنند. در اصل می توانید 99٪ از کل مقالات علمی و مقالات علمی را در SciHub دانلود کنید. فقط DOI را وارد کنید تا مقالات مورد نیاز خود را به صورت رایگان از برنامه scihub دانلود کنید.

 

می توانید پیوندهایی به Sci-Hub را در ویکی پدیا ( https://en.wikipedia.org/wiki/Sci-Hub ) یا WikiData ( https://www.wikidata.org/wiki/Q21980377#P856 ) پیدا کنید.


Citationsy
@Citationsy
1/12    So something not-fantastic happened yesterday.
I received an email from a lawyer at @twobirds, @moniquewadsted, on behalf of @ElsevierConnect regarding my blog post about where to download research papers and scientific articles for free. https://citationsy.com/blog/download-research-papers-scientific-articles-free-scihub/ …


Sci-Hub: Download Research Papers and Scientific Articles for free (SciHub links updated August 19...
You can find almost any scientific paper or journal article online as a PDF for free on scihub if you know where to look. We take a look at the three biggest sites, including sci hub.

citationsy.com
176
9:34 PM - Jul 31, 2019
Twitter Ads info and privacy
180 people are talking about this
 

البته ، پس از خواندن مقاله / مقاله ژورنالی در sci.hub می خواهید آن را در مقاله خود ارجاع دهید. برای ایجاد استناد
می توانید از Citationsy استفاده کنید. رایگان است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی