نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

نحوه مطالعه مقالات علمی

آموزش مطالعه مقالات علمی

والدینی که تحصیل می کنند

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰ ق.ظ

انجام دکتری و / یا شروع یک کار دانشگاهی می تواند یک تجارت تنها باشد. اما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی پشتیبانی دریافت کنید. این یک پست وبلاگ مهمان توسط Nicola White و Rebekah Farrell است  که گروه پشتیبانی خود را در فیس بوک راه اندازی کرده اند. نیکولا یک همکار تحقیقاتی در بخش روانپزشکی در UCL ، لندن است. سوابق تحصیلی وی در روانشناسی است و در اکتبر سال 2017 دکترای تصمیم گیری پزشکی در UCL دریافت کرد. Rebekah کاندیدای دکترا در دانشکده مطالعات جهانی ، شهری و اجتماعی در دانشگاه RMIT ، ملبورن است. موضوع وی در زمینه مسئولیت پذیری شرکت های چند ملیتی و حقوق بین الملل است. او از مطالعات بعنوان یک محقق و مدرس تحصیلی پشتیبانی می کند اما سابقه وی به عنوان وکیل است. 

" والدینی که تحصیل می کنند " یک گروه پشتیبان فیس بوک است و مغز متشکل از دو مادر است که در حین تکمیل دکترای خود به دنبال اتصال و پشتیبانی بودند. آنها با وجود بودن در سایر نقاط جهان ، آنها توانستند از طریق رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

اندکی پس از بازگشت به دوره دکترا پس از مرخصی زایمان ، نیکولا بلافاصله پس از وبلاگ تجربه خود را آغاز کرد. برای این کار چند انگیزه وجود داشت. اول ، او مشتاق بود که دوباره به عادت نوشتن برگردد. البته یک وبلاگ با نوشتن برای آکادمی ها کمی متفاوت است زیرا بررسی نمی شود ، اما برای نیکولا این مسئله بود که اعتماد به نفس او را دوباره به توانایی خود بازگرداند - دانستن این که او واقعاً می تواند آنچه را که دروس می خواست انجام دهد. ثانیا ، او می خواست با والدین دیگر ارتباط برقرار کند. پس از ورود به دنیای اینستاگرام ، نیکولا با بسیاری از افراد مانند "instamums" ، "دانشجویان دکترا" و افرادی که کمی هر دو بودند ملاقات کرد. همه پشتیبانی می کنند. همه ، ناآگاهانه ، در اوقات دشواری به او کمک کردند.

شرایط Rebekah مشابه بود. بازگشت از مرخصی زایمان یک چالش بود. ناگهان او خود را پیدا کرد که سعی در ملاقات با مهلت های مطالعه دارد ، در حالی که تعهدات کاری را متعادل می کند و هنوز هم مامانی است که می خواست باشد (یا بفهمد چه چیزی حتی به نظر می رسد!) او با والدین بی شماری روبرو شد که همه آنها درگیر چالش ها بودند (در ضمن لذت بردن از لذت ها) بزرگ کردن فرزندان هنگام تحصیل. به طور ناگهانی او با دنیایی از مردم که تجربیات مشابهی را تجربه می کردند ، ارتباط داشت. کافی بود که او از طریق تحصیلات خود پیشرفت کند ، و حتی بیش از آن ، احساس انرژی و انگیزه در انجام این کار کرد ، فقط دانستن اینکه تنها نیست.

ایده والدینی که مشغول تحصیل بودند این بود که افراد ارتباط برقرار کنند ، نگرانی های خود را ابراز کنند و حمایت و توصیه کنند. این طراحی شده است که یک انجمن گرم ، استقبال و دوستانه باشد. ایجاد گروه و دعوت از اعضا نسبتاً آسان بود زیرا نیکولا در پی اینستاگرام خود در آنجا مستقر شده بود و در آنجا با تعداد زیادی از مادران در دانشگاه ارتباط برقرار کرده بود. از آنجا موضوع این بود که به گروهها و وبلاگ نویسان دیگر درخواست کنید تا گروه فیس بوک را تبلیغ کنند. همه در انجام این کار بسیار حامی بودند و تعداد آنها به رشد خود ادامه می داد (تا امروز بیش از 300 عضو). تنوع بخشیدن به گروه کمی دشوارتر بود و پایگاه عضویت باز هم از پدران بیشتری که تحصیل می کنند ، سود می برد!

اعضای والدینی که تحصیل می کنند در تعامل خود با گروه فعال هستند و مباحث مربوط به بحث و گفتگو از جمله: نحوه تحقق مهلت های زمانی که فرزند بیمار دارید ، نحوه برقراری ارتباط نیازهای خود به عنوان والدین با سرپرستان خود ، چگونگی ایجاد فضا (و مرزها) برای تحصیل ، تقاضای بودجه مراقبت از کودک و وام دانشجویی ، افراد و مبالغ خارج از محل مراقبت های روزانه و نحوه نشستن امتحان در 3 ساعت خواب! همچنین بحثهای مربوط به همه دانشجویان وجود دارد که در هنگام نامزدی منتشر می شوند ، نوشتن مقاله های کنفرانس و نکات مربوط به نرم افزار دیکته و ارجاع. این هفته برخی از اعضا یک جلسه آنلاین "خاموش و نوشتن" برگزار کردند - روشی بسیار مفید برای ایجاد انگیزه برای یکدیگر برای به دست آوردن برخی کلمات روی کاغذ!

اگر شما والدینی هستید که تحصیل کرده اید ، در حال حاضر مشغول به تحصیل هستید یا به فکر تحصیل هستید ، احساس راحتی کنید و سلام کنید!

گروه های پشتیبانی مهم هستند. آنها اطلاعات و مشاوره هایی را به اشتراک می گذارند ، آرامش و همراهی را ارائه می دهند و مهمتر از همه ، به شما کمک می کنند تا بفهمید که تنها نیستید. و همچنین والدین که مطالعه می کنند ، گروه های حمایتی دیگری نیز در فیس بوک وجود دارند ، مانند:

والدین دکتری و تحقیقات شغلی اولیه

PhD OWLS - قدیمی تر دانش آموزان Wiser

شبکه سیاه دکتری انگلستان

دکترا و والدین معلم شغل اولیه

زنان در شبکه پشتیبانی آکادمیک

دکتری - شبکه دکتری سیاه

اینها همه حسابهای بسته با ناظران است. قوانینی در مورد عضویت و مشارکت وجود دارد که می توانید قبل از کلیک کردن آنها را بررسی کنید. اگر از گروههای خودی خودی دیگری در فیس بوک اطلاع دارید ، آنها را در نظرات اضافه کنید. 

عکس توسط ملیسا Askew در Unsplash

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۶
دانلود مقالات علمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی